تابلو پزشکی و تابلو مطب

تابلو پزشکی و تابلو مطب؛ همانطور که از نام آن مشخص است، از انواع تابلوهایی است که در ورودی مطب‌های پزشکی، مراکز روانشناسی، مشاوره و حتی دفاتر برخی از وکلا آن را نصب میکنند و این محصول از خانواده تابلو فریم لس می باشد.

در ادامه قرار است بیشتر با این نوع تابلو پزشکی و تابلو مطب آشنا شویم. مثلا اینکه این تابلو چه ویژگی هایی دارد؟ پرکاربردترین شان از چه نوعی است؟ ساخت و نورپردازی آن به چه صورت است؟ پس با ما همراه باشید.

قیمت تابلو مطب پزشکان

قیمت تابلو پزشکی و مطب بسته به نوع سفارش شما مثله ابعاد، متراژ، قطر و ضخامت میتواند متغیر باشد. به عنوان مثال شروع قیمت تابلو پزشکی در سایز 50 در 70 جنس طلق وکیوم قاب گالوانیزه و نور اس ام دی از 20.000.000 ریال الی 25.000.000 ریال بدون هزینه نصب میتواند باشد.

تابلو ستاره تخفیف ویژه برای سفارش تعداد و متراژ بالا برای شما مشتریان گرامی در نظر دارد.

ساخت تابلو مطب دکتر

تابلو پزشکی یک نوع تابلو فریم لس است، که به چند صورت قابل اجرا هستند.

  1. چلنیوم قاب گالوانیزه طلق وکیوم نور داخل (اس ام دی یا مهتابی)
  2. قاب آلمینیوم طلق معمولی تخت نور داخل (اس ام دی)
  3. لایت باکس لبه پلکسی نور (اس ام دی)

قبول ساخت انواع تابلو پزشکی و تابلو مطب با بهترین قیمت توسط تابلو سازی ستاره در تهران. ما سازنده انواع تابلو های مخصوص پزشکان هستیم که می توانیم در کمترین زمان طبق درخواست دکتر های عزیز تابلو مورد نظرشان را بسازیم.

برای مشاهده بهترین قیمت تابلو چلنیوم کلیک کنید. 

تابلو پزشکی مخصوص مطب دکتر
تابلو پزشکی مخصوص مطب دکتر مرضیه اسدی آیدنلو

ساخت انواع تابلو پزشکی
قبول ساخت انواع تابلو پزشکی با بهترین قیمت توسط تابلو سازی ستاره در تهران

سفارش انواع تابلو پزشکی در تابلو ستاره

معمولا تابلو پزشکی و تابلو مطب را در سایزهای 50 × 70 سانتی متر و 90 × 60 سانتی متر و به دو روش تابلو پزشکی یک طرفه؛ که محتوای تبلیغاتی بر روی زیر سازه فلزی قرار گرفته و حاوی یک طلق پلکسی گلاس با صفحه تخت همراه با نورپردازی است.

روش دوم، تابلو پزشکی دو طرفه؛ که در این روش هر دو سوی تابلو دارای محتوای تبلیغاتی بوده و به کمک ورق پلکسی گلس اجرا و پیاده سازی می شود، تولید میشوند. تابلو ستاره یکی از بهترین تابلو سازی در تهران بشمار می‌آید.

مراحل سفارش ساخت تابلو پزشکی
timeline_pre_loader

سفارش تابلو پزشکی

تماس با کارگاه تابلو سازی ستاره

استعلام قیمت

ما به شما مشاوره رایگان می دهیم و در نهایت قیمت تابلو درخواستی شما مشخص می شود.

طراحی و ساخت تابلو مورد نظر شما

طراح برای شما ارسال می گردد و پس از تایید شما ساخته می شود.

نصب در مکان مورد نظر مشتری

پس از اجرای نهایی، برای نصب تابلو با مشتری هماهنگی های لازم انجام می شود.
لطفا برای سفارش ساخت تابلو با ما تماس بگیرید

ویژگی ها و مشخصات تابلو دکتری عمومی و تخصصی

اول این را بدانید که تابلو پزشکی و تابلو مطب بر خلاف نامی که دارد فقط مختص به پزشکان نمیشود و با توجه به مهارت، مدرک و سلیقه هر شخصی آن هم در هر صنفی می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

طراحی تابلو پزشکی و تابلو مطب اصول مشخصی دارد. مثلا تابلوهای پزشکی حاوی مشخصاتی چون نام و تخصص پزشک بوده که از فونت درشت و خوانا و از زمینه های روشن برای آن بهره میبرند. جنس بدنه تابلو پزشکی معمولاً از متریال هایی نظیر آهن، آلومینیوم، استیل و دیگر فلزات بوده که جنس محتوای تبلیغاتی تابلو پزشکی نیز از پلکسی گلس و یا لایت باکس با چاپ استیکر است.

تابلو دکتری و پزشکان از چه نوع مدلی است؟

پرکاربردترین تابلو تبلیغاتی پزشکی نوع تابلو لایت باکس آن است. حال شاید بپرسید چرا؟ چون در این تابلوها نورپردازی بک لایت تابلو با استفاده از لامپ LED یا SMD و یا با استفاده از لامپ های مهتابی صورت گرفته و لایت باکس تبلیغاتی بر روی استیکر، طلق و یا بر روی بک لایت به چاپ میرسد. معمولا طرح های درج شده در این تابلوها به وسیله دستگاه برش لیزری بریده و روی پلکسی تعبیه می شوند و اینکه طرح های درون تابلوها به راحتی قابل تعویض هستند.

تابلوهای لایت باکس را میتوان در مدل های گوناگونی چون فریم لس، اسنپ فریم و … سفارش داد، که مطمئناً هر کدام زیبایی خاص خود را دارند. این تابلوها قابلیت نصب بر روی سطوح مختلف را دارند و میتوان از آن ها به صورت آویزان و ایستاده نیز بهره برد.

سفارش تابلو مطب در مدل می شود های متفاوت لایت باکس و فریم لس پذیرفت
سفارش انواع تابلو مطب پذیرفته می شود.

تابلوی نئون؛ نوع دیگر تابلو پزشکی است که در کنار تابلو لایت باکس از آن بهره میبرند. نحوه ساخت و نصب این تابلوها بدین صورت است که پس از انجام عملیات طراحی و برش لیزری بر روی پلکسی یا پی وی سی یا متریال های دیگر، قابل اجرا بوده و بعد از نورپردازی نصب می شود.

تابلو لایت باکس بیمه پارسیان شبیه تابلو دکتری
تابلو بیمه پارسیان

نوع چاپ روی طلق پلکسی، استیکر وینیل است. پس از طراحی برای تابلوی پزشکی، طرح بر روی برچسب وینیل چاپ میشود. برخی از شرکت های تبلیغاتی ممکن است به جای چاپ استیکر وینیل از برچسب شبرنگ و یا روز رنگ استفاده کنند. در حالی که برچسب های شبرنگ و روزرنگ جایگزین نامناسبی برای نورپردازی به وسیله لامپ هستند چرا که عمر و دوام پایینی دارند.

نحوه نورپردازی تابلو دکتری به چه صورت است؟

نورپردازی در تابلو پزشکی و تابلو مطب به اشکال مختلف مثل استفاده از لامپ های نئون و یا ال ای دی و … صورت میگیرد. در حای که در سال های نه چندان دور، اغلب تابلوهای پزشکی که در سطح شهر دیده می شدند، به وسیله مهتابی نورپردازی شده بودند. روشنایی تابلوی پزشکی معمولا بعد از رنگ کاری درون آن تعبیه می شود.

نکته مهم درباره سفارش تابلوهای پزشکی

در آخر موضوع مهمی که در رابطه با سفارش و طراحی تابلوی پزشکی باید بدانید این است که برای پزشکان قوانینی وجود دارد که توسط سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی تدوین شده و اگر پزشکی فاقد صلاحیت های لازم در این خصوص باشد، صدور تابلو برای او امکان پذیر نخواهد بود همچنین در صورت مشاهده هرگونه تخلف به شدت با او برخورد خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا