BLOG

راهنمای خرید انواع تابلو چلنیوم

تبلیغات؛ لغتی که به خوبی با آن آشنایی داریم و امروزه به یکی از بهترین راه ها برای نشان دادن برند، محصول، خدمات و هر آنچه که مربوط به کسب و کارمان است، تبدیل شده است.

حال در این بین تابلوها و انواع آن یکی از روش های مناسب تبلیغ بوده که خیلی هم جواب داده و طرفداران زیادی را نیز به خود اختصاص داده است. در ادامه می خواهیم به موضوع تابلو چلنیوم و اینکه چه نکاتی را باید هنگام سفارش آن در نظر بگیریم؟ صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید…

نکات مهم قبل از سفارش انواع تابلو چلنیوم برای جلب نظر بیشتر

مسلماً اولین چیزی که باعث جلب توجه مشتریان به کسب و کارتان هنگام رفت و آمدهای مکرر در خیابان میشود، تابلوی استفاده شده شما بر سر درِ فروشگاه و یا مغازه یتان است.

بنابراین توصیه می شود بهترین هنرتان را به خرج دهید و تابلویی در خور و جذب کننده را انتخاب نمایید. همچنین برای اینکار میتوانید روی کمک مجموعه تابلو سازی در تهران (تابلو ستاره) حساب کنید چرا که قرار است چند نکته ی طلایی برای سفارش تابلو در اختیارتان قرار دهد که مطالعه آن خالی از لطف نیست.

از جمله نکات طلایی که میتواند شما را برای سفارش انواع تابلو چلنیوم راهنمایی کند عبارتند از:

راهنمای خرید تابلو چلنیوم
راهنمای خرید تابلو چلنیوم در تابلو سازی ستاره

1- وجود فونت های بزرگ و دوست داشتنی

هنگام تعیین قلم بهتر است خود را جای مشتریان قرار دهید مثلا فردی با اتومبیلش از جلوی فروشگاه رد میشود و یا افراد مسن که مشکل بینایی دارند و … همگی این افراد باید بتوانند نشانه های کسب و کارتان را ببینند.

نکته دیگر وضوح متن هنگام انتخاب فونت است. مردم باید بدانند با چه فروشگاه و کسب و کاری طرف هستند. خوشبختانه یکی از نقاط قوی تابلوهای چلنیوم استفاده از حروف برجسته و بزرگ است.

تابلو چلنیوم سردرب مغازه
تابلو چلنیوم سردرب مغازه مشاوره املاک ایران زمین

2- قرارگیری تابلو چلنیوم در مکان درست

مهم است که مشتریان به راحتی بتوانند فروشگاه شما را از طریق تابلوی آن پیدا کنند. پس بهتر است به نقاط دید و سطح چشم مشتریان توجه کنید مثلا مشتریانی که روی صندلی چرخدار می نشینند و یا افراد داخل اتومبیل های کوچک و حتی عابرانی که در خیابان ها حضور دارند. لذا موقعیت مکانی تابلو باید در سطح استاندارد و موثری باشد مثلا ارتفاع مناسب و سطح قرارگیری آن به صورتی که چشم ها به راحتی بتوانند آن را ببینند.

مشاهده محصولات: تابلو ال ای دی

3- استفاده از کلمات زیاد در تابلو های چلنیوم؛ ممنوع

منفی ترین کار استفاده از الفاظ اضافی در معرفی کسب و کارتان است. ایجاد بی نظمی باعث مبهم شدن پیام فروشگاهی تان خواهد شد پس از حداقل کلمات (مهم و کلیدی) برای پیام رسانی استفاده کنید تا با وجود حروف شلوغ نگاه مشتریان را از دست ندهید.

4- درک رنگ ها بهترین کار ممکن است

عوامل مختلف زیادی وجود دارد که باعث نگاه ناخودآگاه مشتریان می شود. یکی از آنها استفاده از رنگ های تاثیرگذار است. در تابلوهای خود از رنگ هایی با کنتراست بالا استفاده کنید مثلا سیاه با سفید، تیره با نور بالا و … این می تواند جذب مشتری را تا حدودی بالا ببرد. این مورد نیز در انواع تابلوهای چلنیوم به خوبی رعایت شده و باعث محبوبیت آن ها شده است.

5- به قیمت تابلو چلنیوم و انواع آن دقت کنید

برای تعیین قیمت باید فاکتورهای مختلفی را در نظر گرفت از جمله این موارد شامل متراژ، قطر و اندازه قلم، نوع طراحی تابلو و وجود آپشن هایی مثل نوراندیک، پلکسی دوبل، پانچ لبه یا رول چلنیوم و … است.

در نهایت

عدم اجرای نکات ذکر شده می تواند باعث ایجاد از دست دادن مشتریان شود. لذا از تابلوی بزرگ فروشگاه شما گرفته تا تابلوی کوچک مغازه ی محله یتان و یا هر تابلوی دیگری باید به راحتی قابل دیدن باشد (برای همه مشتری ها). توصیه میشود آگاهی از کاربردهای فراوان تابلوهای تبلیغاتی را بخاطر سپرده و روشهای مناسب را در تابلوی فروشگاهی خود اعمال کنید تا اطمینان حاصل کنید که تابلوی شما میتواند موثرترین روش در جذب هر چه بیشتر مشتریان شود.

گردآوری شده توسط: تابلو سازی ستاره

امتیاز کاربران: 2.95 ( 3 رای)

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا