BLOG

بهترین طرح و ابعاد تابلو برای مغازه و فروشگاه

کسب و کارهایی که موفق هستند می دانند تابلو چه اهمیتی در تبلیغ برند و محصولات آنها دارد. اگر شما هم می خواهید در کسب و کارتان و فروش بیشتر موفق شوید، از تابلوهای تبلیغاتی غافل نشوید. اما این را هم بدانید که فقط وجود تابلو تنها کارساز نخواهد بود، باید بهترین طرح و ابعاد تابلو برای مغازه و فروشگاه خود داشته باشید تا همه را به سمت خود جذب کند.

بدون حضور تابلوی تبلیغاتی قوی، احتمال جذب مشتری و افزایش درآمدتان کم خواهد شد. پس دانستن اینکه چه نوع تابلویی، با چه ابعاد و طرحی نیاز دارید، می تواند به تبلیغ قوی و جذب کننده کمک کند. از بهترین تابلو ها برای مغازه، فروشگاه، مطب، اماکن ورزشی و غیر… میتوان از تابلو چلنیوم، فریم لِس، تابلو پزشکی، تابلو روان و تابلو نئون، تابلو استیل و تابلو فلکسی نام برد.

قیمت انواع تابلو مغازه و فروشگاه

دانستن مهمترین فاکتورها برای داشتن یک تابلوی تبلیغاتی عالی

زمانی که تصمیم میگیرید تابلو برای مغازه یا فروشگاهتان سفارش دهید، باید با نکاتی که بیشترین تاثیر را در دیده شدن تابلوی شما دارد، آشنا شوید تا مردم به برند شما دسترسی آسان تری داشته باشند و فروش شما نیز افزایش یابد.

پیشنهاد مطالعه: لیست قیمت اتحادیه تابلو سازان تهران

نگران نباشید!!! در این پست که توسط محتوانویسان ما آماده شده است، شرح نکات لازم که شامل طرح و اندازه تابلو و محل نصب آن است، برای داشتن یک تابلوی تبلیغاتی عالی، در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

3 فاکتور مهم در انتخاب تابلوی تبلیغاتی

1- طراحی ایده آل

زمانی که حرف از طراحی می شود باید به اینکه مکمل برند شما باشد توجه کنید. باید تصویری ثابت به مشتریان ارائه دهید. مکانی مناسب برای تابلو انتخاب کنید. این را در نظر داشته باشید که حتی اگر تابلو را در بهترین محل نصب کنید، طرح و کلمات روی تابلو برجستگی لازم، داخل آن روشنایی و نورپردازی مناسب و رنگ های خاص و جذاب نداشته باشد، فروشگاه و برند شما دیده نمی شود. پس تلاش کنید این موارد رعایت شود تا تابلوی شما جذاب دیده شود و با برند و لوگوی شما سازگاری داشته باشد.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید تابلوهای روان

2- اهمیت دادن به اندازه و ابعاد تابلو

برای انتخاب ابعاد مناسب تابلو، اقدام اولیه و مهم بررسی دستورالعمل های شهرداری شهرتان است تا بدانید آیا محدودیتی برای اندازه تابلوی شما وجود دارد یا خیر؟ زمانیکه مشخص شد چه چیزی در دستورالعمل ها وجود دارد، با طیب خاطر به دنبال دیگر فاکتورها برای تابلوی خود باشید. برای مثال:

  • قد تابلو: باید تابلو را در ارتفاع مناسب قرار دهید یعنی آن را به اندازه کافی بالا قرار دهید تا از همه زوایا امکان دیده شدن داشته باشد و از دید مردم پنهان نماند.
  • عرض تابلو: زمانی که مطمئن شدید تابلوی شما به اندازه کافی در مکان مناسب و بلند قرار دارد و مردم آن را می بینند، باید به پهن بودن آن نیز توجه کنید تا با متن، اندازه حروف و گرافیک شما مطابقت داشته باشد. هنگامی که برندتان را طراحی می کنند، تاکید کنید که پیام تبلیغاتی شما از فاصله دور هم قابل مشاهده باشد. در کنار اینکه به اندازه ها دقت می کنید، به محل نصب تابلو هم توجه کنید تا حتی از راه دور هم قابل دیدن باشد.
  • قابل دیدن و خوانا بودن از راه دور: وقتی تابلو سفارش می دهید، باید مطمئن شوید که متن روی آن حتی از فاصله دور خوانا باشد. اگر مردم نتوانند متن روی تابلو را بخوانند، به فروشگاه شما مراجعه نخواهند کرد یا متوجه نوع خدمات و محصولات شما نخواهند شد. لذا باید فونتی انتخاب شود که از راه دور به راحتی خوانا باشد و مطمئن شوید که نوع آن به اندازه‌ای بزرگ است که بدون اینکه مشتریان چشمان خود را خسته کنند، آن را ببینند و بخوانند.

3- محل نصب مناسب

شاید بتوانید تابلوی خود را روی سقف یا در امتداد دیوارها نصب کنید. اما مطمئنا گزینه های بهتری برای نصب در دسترس هستند. مثلا محل نصب باید جایی باشد که از فاصله دور هم قابل دیدن باشد. سر درب مغازه و فروشگاه مکانی مناسب است. هم عابران پیاده و هم رانندگان و سرنشینان خودرو می توانند تابلو و برند شما را به وضوح ببینند.

در نهایت

تبلیغات و تابلوها از هم جدا نیستند. تابلوهای تبلیغاتی ابزاری هستند که کسب و کار و برند شما را به مردم نشان می دهند. پس باید در مورد طراحی، مکان، اندازه و خیلی موارد دیگر دقت به خرج دهید تا تابلویی نوآورانه خلق کنید. تابلوهایی که به خوبی طراحی می شوند، اندازه، رنگ و سطوح روشنایی و… در آنها رعایت شده است که در مکان مناسب نیز قرار می گیرند و بدین ترتیب می توانند به کیفیت بصری یک منطقه کمک به سزایی کنند.

گردآوری توسط: تابلو سازی ستاره

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا