BLOG

راهنمای خرید تابلو حروف برجسته

تابلوسازی؛ از جمله بهترین و پرکاربردترین ابزار تبلیغاتی نوین در جامعه امروزی است. مهمترین فاکتور در طراحی و تولید تابلوهای تبلیغاتی توجه به نگاه مخاطبان است. در میان مدل های متنوع ساخت تابلو سردرب مغازه ها، تابلو حروف برجسته یا همان تابلو استیل بسیار مورد استفاده قرار گرفته است.

دانستنی های لازم درباره ی تابلو حروف برجسته

تابلو حروف برجسته؛ برجسته سازی در تابلوهای تبلیغاتی، نوعی خلاقیت محسوب میشود که نتیجه آن تولید تابلوهایی با زیبایی و جذابیت میشود. دلیل نامگذاری این تابلوها بر میگردد به نوع حروفی که در آنها به کار رفته است.

یعنی حروفی را در این تابلوها به کار میبرند که از قطر و ضخامت بالاتری نسبت به زیر ساز تابلو برخوردارند و میزان برجستگی این حروف به قدری است که به وضوح دیده میشوند.

از ابزار و تکنیک حروف برجسته برای انواع تابلو مغازه، تابلو فروشگاهی و یا تابلو شرکتی می توان استفاده نمود. شاید قبل ترها ساخت این حروف برجسته به کمک دست و با صرف زمان زیادی بود اما امروزه با وجود دستگاه های پیشرفته ی حروف سازی، دستگاه های برش، پی وی سی و یا سی ان سی به راحتی میتوان حروف برجسته را طراحی و تولید کرد.

انواع تابلو حروف برجسته شامل تابلو با حروف برجسته پلاستیکی، حروف برجسته وکیوم، حروف برجسته چلنیوم، حروف برجسته لاس وگاسی، حروف برجسته فلزی، حروف برجسته پیکسلی و حروف برجسته یونولیتی میشود.

نکته های مهم که قبل از خرید تابلو حروف برجسته باید بدانید

راهنمای خرید تابلو حروف برجسته
راهنمای خرید تابلو حروف برجسته در تابلو سازی ستاره

در نظر گرفتن نوع متریال و جنس تابلو

جنس مواد به کار رفته در تابلوها مهم است چراکه تابلوها را الب در محیط های بیرون نصب میکنند. که در صورت نامرغوب بودن جنس تابلو، ممکن است آسیب هایی بر اثر شرایط آب و هوایی بر تابلو وارد شود. لذا معمولا تابلوهای تبلیغاتی را از متریال هایی چون تابلو چلنیوم، کامپوزیت، استیل، ترموود و وکیوم میسازند.

در شهرهایی که فاقد شرایط آب و هوایی مطلوب نیستند از پی وی سی و کامپوزیت در ساخت تابلوها به کار میبرند. پس اگر به دنبال صرف هزینه کم و ماندگاری طولانی تر تابلو هستید، بهتر است از بهترین متریال استفاده کنید.

استفاده از رنگ های مناسب برای تابلوهای حروف برجسته

رنگ ها، میتوانند تاثیر مستقیمی بر تصمیم مشتریان و خریداران گرامی داشته باشد. مثلا رنگ های قرمز و نارنجی به دلیل شاد بودنشان، باعث تشویق برای خرید می شوند و یا رنگ های آبی و صورتی گزینه مناسبی برای مغازه های پوشاک هستند.

پس نباید اهمیت رنگ ها و تاثیرشان را بر میزان درک مخاطبین و حس شادابی آنها نسبت به محصولات دست کم بگیریم. بنابراین از بهترین رنگ ها در زمینه تبلیغات و رنگ آمیزی حروف برجسته بهره ببرید تا تبلیغات شما موثرتر عمل کند.

از به کار بردن جزئیات مناسب غافل نشوید

بهتر است به جای درج جزئیات کوچک و کم اهمیت در تابلوی تبلیغاتی تان، اطلاعات مهم را در اختیار مخاطبان خود قرار دهید مثلا نام شرکت، فروشگاه و …، در صورت لزوم شماره تماس و یا ایمیل.

انتخاب محل مناسب برای نصب تابلو

شاید به دلیل اینکه در این تابلوها از حروف برجسته بزرگ استفاده میشود، برخی افراد فکر کنند که نیازی نیست برای نصب تابلو در محل مناسب دقت به خرج دهند، که این فکری اشتباه است. اگر تابلو را در محل مناسب و در دید مخاطبین قرار ندهید، هزینه و وقتی که بابت طراحی و تولید تابلو صرف شده، به باد خواهد رفت.

نتیجه گیری

با توجه به مطالب ذکر شده ی بالا، توصیه ما به شما این است که در فرایند طراحی و تولید تابلو تبلیغاتی حروف برجسته این را در نظر داشته باشید که شما برای مشتری خود طراحی می کنید، نه برای خود یا شرکت تان، پس بهتر است چیزی کاملا متفاوت با ویژگی هایی نظیر اندازه مناسب حروف، رنگ های جذاب و خیره کننده، محتوایی اثرگذار و … را در تولید تابلو مدنظر داشته باشید تا تابلوی تبلیغاتی شما باعث جذب مخاطبان و رهگذران در خیابان شود.

تهیه شده در: تابلو سازی ستاره

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. حروف برجسته که حالت کریستالی داشته باشه با زمینه طلایی واقعا عالی میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا